منتظران با بصیرت

سایت یاوران حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف)

منتظران با بصیرت

سایت یاوران حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف)

منتظران با بصیرت

منتظر امام زمان(عج)باشیم با بصیرت؛چرا که قاتلان امام حسین(ع)، همان هایی بودند که انتظار آمدن امام (ع) را می کشیدند!

سازمان ملل در سال 1945 با عضویت 52 کشور توسط قدرت های فاتح جنگ جهانی دوم تشکیل و متعاقب آن آناتومی و ساختار سازمان در کنفرانس سانفرانسیسکو بازنگری شد. اما امروزه افزایش تعداد اعضای سازمان ملل حاکی از جامعیت آن بوده و از این زاویه باید به ختم استعمار و تحقق اصل جامعیت آن ارزش بگذاریم.

سازمان ملل متحد تقریبا از ابتدای فعالیت خود با توجه به نفوذ برخی کشورهای قدرتمند و استکباری که با تاراج ثروت کشورهای ضعیف و در حال توسعه  اهداف شوم خود را دنبال می کرده و می کنند، ادامه مسیر می دهد و هر تصمیمی باید از دریچه نگاه آنها اتخاذ شود.

این سازمان با نفوذ ابر قدرت ها و بویژه آمریکا نه تنها  حافظ حقوق ملت های مظلوم و تحت ستم نیست بلکه با توجه به اسنادی که اخیر نیز از سوی پایگاه اینترنتی ویکی لیکس منتشر شده، با دریافت رشوه تصمیمات خود را تغییر می دهد. که در این ارتباط می توان به نمونه آخر آن یعنی پرداخت رشوه یک میلیون دلاری از سوی عربستان به احمد شهید گزارشگر نماینده ویژه حقوق بشر سازمان ملل در ایران اشاره داشت.

سازمان ملل و دیگر نهادهای بین المللی اینک به صورت بازوی سیاست خارجی کاخ سفید و برخی کشورهای دیگر عمل می کنند و منویات آنها را در قبال دیگر ملت و کشورها محقق می سازند و کشتار انسان های بیگناه تا زمانیکه منافع آنها را به خطر نیاندازد از نگاهشان دور می ماند.

رسوایی های نهاد مدعی حقوق ملت ها همچنان سریالی است

سازمان ملل که تحت فرمان و دستورات کشورهای قدرتمند و در راس آنها آمریکا عمل می کند از یک طرف چشم های خود را برکودک کشی در یمن توسط جنگنده های عربستان بسته نگه می دارند و اقدام عملی حتی برای رساندن نیازهای اولیه غذایی و دارویی به مردم مظلوم انجام نمی دهد از سوی دیگر هیچ تصمیم جدی برای مقابله با کشتار گروه های تروریستی در سوریه و عراق اتخاذ نمی کند.


رسوایی های نهاد مدعی حقوق ملت ها همچنان سریالی است


سازمان ملل متحد تحت نفوذ لابی صهیونیسم و استکبار جهانی به کشتار مردم سوریه، یمن، عراق توسط گروه های تروریستی داعش و القاعده و نیجریه توسط گروه های تروریستی بوکوحرام تحت حمایت عربستان توجه ندارد و در حالیکه نظامیان و نیروهای پلیس تا بن دندان آمریکا سیاهپوستان معترض به کشتار جوانان خود را با سخترین روش سرکوب می کند، چشمان خود را می بندد و از سوی دیگر برخی کشورها را به نقض حقوق بشر متهم می کند تا شاید با طرح این اتهامات، نایده گرفتن نقض حقوق اولیه توسط آمریکا و ایادیش را تحت الشعاع قرار دهد و از این طریق سیاست تهاجمی را بر سیاست تدافعی  پیش می کشد تا بتواند موقعیت خود را حفظ کند.

دریافت رشوه یک میلیون دلاری احمد شهید از عربستان که از طریق سفارت این کشور در کویت به وی پرداخت شده و تصمیماتی که این مقام وابسته سازمان ملل متحد در قبال ایران اتخاذ کرده است تماما نشان می دهد که سازمان ملل متحد و نهادهای وابسته به این سازمان چگونه با استفاده از نفوذ فکری و مالی برخی کشورها سیاست های نقض حقوق ملت ها را در در رویکردهای خود تسری می دهند.


رسوایی های نهاد مدعی حقوق ملت ها همچنان سریالی است
حسین کنعانی مقدم، کارشناس امور بین الملل در این باره گفت: به دلیل نفوذ کشورهای غربی و آمریکا بر ساختار سازمان ملل، این نهاد نه تنها به وظیفه قانونی خود عمل نمی کند، بلکه با تعیین ناظران ثابت برای کشوری همچون ایران که با سیاست های استکباری مبارزه می کند، رویه  کاملا عکس را پیش گرفته است.

این کارشناس امور بین الملل اظهار کرد: ناظر ثابت برای به اصطلاح بررسی شرایط حقوق بشری کشورمان از ابتدا با ارتباط گیری گسترده با گروه های معاند، منافق و ضد انقلاب، منابع اطلاعاتی گزارش های خود  را بر اساس مطالب کذب این گروه ها قرار داد.

کنعانی مقدم تاکید کرد: رویه گزارش هایی که احمد شهید تاکنون ارائه کرده نشان می دهد که این گزارش ها از سوی جریان های مخالف جمهوری اسلامی انشا شده و برای اعلام در سازمان ملل به وی دیکته می شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه شهید تاکنون گزارش هایی علیه کشورمان بدون هیچ گونه پایه و اساس حقوقی و مستند منتشر کرده است، قطعا می توان نتیجه گرفت که وی در حال پیگیری منافع اقتصادی خود از طریق دریافت رشوه و یا هدایای اقتصادی با ارزش است.

به هر روی ملت ها و کشورهای جهان باید بر اصلاح ساختار سازمان ملل همت بگمارند تا بیش از این حقوق ملت ها و دولت های تحت ظلم پایمال نشود و  اگر این رویکرد به طور منطقی و جدی دنبال نشود از این پس شاهد نفوذ بیش از گذشته کاخ سفید، الیزه و ساختمان شماره 10 خیابان " داون نینگ"  لندن بر این نه سازمان ملل بلکه " سازمان برخی ملل" خواهیم بود.
خبرگذاری المیزان
سرباز امام زمان(عج)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی